Pöytävuokrat 

Pöytävuokra sisältää 30 kpl hintalappuja. Kaikissa hintalapuissa on hälytin, joka deaktivoidaan kassalla maksun jälkeen.


Normaali pöytä 120cm leveä

30€/viikko 

55€/2 viikkoa

97€/4 viikkoa


All inclusive-pakettina 

25€/2 viikkoa + provisio 50% myyntituotoista

-noin 150 tuotetta

40€/4 viikkoa + provisio 50% myyntituotoista

-noin 200 tuotetta


Iso pöytä 180cm leveä


35€/viikko

64€/2 viikkoa

120€/4 viikkoa


All inclusive-pakettina

35€/2 viikkoa + provisio 50% myyntituotoista

-noin 200 tuotetta

60€/4 viikkoa + provisio 50% myyntituotoista

-noin 250 tuotetta


Pikku pöytä 60 cm leveä


25€/viikko

45€/2 viikkoa

84€/4 viikkoa


Ei saatavilla All inclusive-pakettina



Mitä tarkoittaa All inclusive paketti?

All inclusive paketit varattava 2 viikkoa etukäteen!


Sisältää:

  • nouto Seinäjoelta ja Ahonkylästä, kerran 2vk jaksolle ja 2krt 4viikon jaksolle
  • Hälyhintalaput ja hinnoittelu -> (normaali pöytä: noin. 150 tuotetta, iso pöytä: noin. 200 tuotetta
  • täydennys myynnin mukaan
  • kovahälyt yli 10€ tuotteisiin
  • esillepano
  • ylläpito ja pöydän siivous kerran päivässä
  • myymättömien tuotteiden lahjoitus hyväntekeväisyyteen (valinnainen)


Ei sisällä:


  • hyllyn tyhjäys ja loppusiivous (ellei lahjoiteta hyväntekeväisyyteen)



Tämä paketti on erinomainen valinta, jos haluat eroon hyväkuntoisista turhista tavaroistasi ilman suurempaa vaivaa ja vieläpä tienaat samalla. Varaat ja maksat vain pöydän, me hoidamme lähes kaiken muun puolestasi.


Paketti sisältää hinnoittelun, hälyttimet, esillepanon ja ylläpidon parhaan mahdollisen myyntituloksen takaamiseksi. Sovittaessa noudamme tuotteet kotiovelta Seinäjoen seudulta sekä Ahonkylästä. Ainoastaan hyllyn tyhjäyksen myyjä hoitaa itse myyntiajan päätyttyä, ellei ole sovittu myymättä jääneiden tuotteiden lahjoittamisesta hyväntekeväisyyteen All Dayn toimesta. 

All inclusive-paketeissamme pöytävuokra on edullisempi kuin perinteisen tyylin pöydissä. All inclusive-paketeissa on 50% myyntiprovisio myynneistä. Varattuasi paketin, olemme teihin yhteydessä parin päivän sisällä sopiaksemme noudosta. Tuotteet noudetaan/tuodaan viimeistään viikkoa ennen vuokra-ajan alkamista. Noudamme tuotteet kerran kahden viikon varauksessa ja kaksi kertaa 4viikon jaksolla. 

 

Myytävien tuotteiden tulee olla ehjiä, puhtaita ja myyntikuntoisia!



Hintalaput, joissa hälytin

30 kpl kuuluu pöytävuokraan

lisähintalappu 0,05€/kpl 

(maksu verkossa ennen tulostusta)

 

Henkilökunta tulostaa hintalaput arkisin klo 9.45-10.00, jonka jälkeen rullat löytyvät henkilökunnan huoneen vierestä seinälokerikosta oman pöytänumeron kohdalta. HUOM! Jos valmiiksi merkkaus tehdään klo 10 jälkeen, hintalaput tulostuvat vasta seuraavana päivänä. 

Hintalaput täytetään verkossa omien tunnusten kautta, jonka jälkeen se merkataan valmiiksi (asiakas merkkaa). Vain valmiiksi merkatut hintalaput saadaan tulostettua.

Viivakoodien avulla myynnit näkyvät heti asiakastilillä ja myynnin saldoa pystyy seurata reaaliajassa. Muita hintalappuja ei voi käyttää, koska viivakoodit ohjaavat maksut oikealle tilille.


Kovahälyt

1 kpl / 0,5 €

(maksu verkossa tai kirpparin kassalla) 

Maksutavat:

Kaikki maksut tapahtuvat verkossa, koska All Day kirppiksellä ei ole henkilökuntaa aina paikalla. Maksut tapahtuvat Paytrailin välityksellä.

Maksuvälineenä toimii:

  • Verkkopankkimaksu: kaikkien kotimaisten pankkien maksupainikkeet

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta


Payment Service Provider 

Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Plc

Innova 2

Lutakonaukio 740100 Jyväskylä

Business ID 2122839-7

paytrail.com/en/consumer/information-about-paying 


Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.


Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/information-om-betalning